sábado. 20.04.2024

Desarrollu MDLM

Dendi estas humildis línias propongo otru consorciu paralelu con angún reposteru endustrial –que no faltarán candidatos– pa jacer los "Golfucos de Mogrovejo".

mugu270619Colandrillu ena puenti Arci | edc

Los pulíticos de Cantabria tienin muchísimu uficiu. Pasan muchísimu tiempu al día pricupaos por amijorar la vida de la muéstra genti. y si a manu vien, tamién si quitan horas de durmir. Mucha genti, demasiáu quiciabis, durmi pocu pensando enos problemas colos que tien de bregar, peru ulvida que esi mesmu tiempu de sueñu si lu quitan de durmir voluntariu los pulíticos de uficiu, a buscu de salías pal cumún de la población, pa tí y pa mí.

Y no digamos las casas que gastan, de las que valin una frutuna

Ciertu es que tienin muchu gustu pola güena vida, y eso se vei ena que llevan. Comin bien, van a los mijoris sitios, se hospedan en hotelis de calidá, alternan caru, cambian de cochi aminudu, siempri grandón y de güena marca, y no digamos las casas que gastan, de las que valin una frutuna.

Si una presona cumún tien de trebajar tantísimu pa poder comer, beber, alternar, tener cochi y comprar una casa, estando too ello mui por baju d'esi livel, maginaivos cuantísimu debi trebajar un pulíticu pa allegar a amachambrar too eso. Bien miricíu lo tienin, por tantu cumu se pricupan por amijoramos la vida a toos nós. Amira que lo jacierin bien, eh? Peru allá no aparan. Piensan que doblando el turnu y estrujándosi el magín, podrán cunsiguir que tul mundu viva jolgáu.

Iscribo esto porque he vistu, entri otras cosas, la nuticia de que el Gubirnucu quier custruír un campucu de golf en Mogrovejo.

Dijerin a la prensa que era "una demanda largamente acariciada" polos cincuenta vicinos del pueblu, y que es "el complemento preciso y perfecto para desestacionalizar el turismo en Camaleño y Liébana" y "un paso más de cara a hacer más atractivos nuestreos pueblos de cara al turismo".

Y aciertan en el jechu de cuncidir toos col mesmu propósitu de la empresa

Puestos a acariciar largamente, los vicinos del pueblu aciertan el qué. Ellos, casi se puei dicir que se libran de poner dineru, sacaú lo pocu que lis toca pol jechu de ser cuntribuyentis. El dineru lo pon el cunjuntu de los cuntribuyentis, al treviés de los pulíticos que –amirando pol bien cumún– andan ajustando el tratu. Aciertan tamién porque jueraparti que lis sal cuasi de baldi, no tienin de llevalu ellos. Ahí istuvierin finos los pulíticos (qué bien ganáu tienin el livel de vida que gastan!), porque lis ajorrarin esa labor, y el negociu lu llevará una empresa, que no sabemos cuál es, peru que siguru que habrá un cuncursu claru y tresparenti pa que gani la mijor. Y aciertan en el jechu de cuncidir toos col mesmu propósitu de la empresa, y poneli placentera la invirsión, que li va a salir a ceru euros. El terrenu, del cumún del pueblu. El dineru, públicu. El negociu, priváu. Toos comparcian la idea y tul mundu gana. Reondu.

Ciertu que el turismu en Liébana está mui estacionalizáu. Algo de culpa tendrán las vacacionis de veranu, peru pocu. Quiciabis istuviera bien que el añu santu juera dos vecis caa añu. Y cumu Liébana esta a monti la mayuría, malaspenas hay naa que mereza ser visitáu y vistu pol tipu modélicu de turista que ellos tienin ena cabeza –refleju de los sús valoris del mundu–, sacáu un campucu de golf bien upurtunu. La genti que va por allí a veer naturaleza se conoz que tampocu se reparti pol añu. Mijor lo que va a jugar al golf, que es muchísimu mas.

Yo echo en falta una cosa que complementi cumu es dibíu la oferta, y es un dulci típicu pa remati; dendi estas humildis línias propongo otru consorciu paralelu con angún reposteru endustrial –que no faltarán candidatos– pa jacer los "Golfucos de Mogrovejo".

Tantu estrujasi el magín de estrella a estrella, por espáciu de tantos años, li ha dau a los muéstros pulíticos amor pol uficiu, y bien se vei que están toos a una por un proyeutu seriu de juturu pa Cantabria. Y no es el famosu I+D+I. Se trata de un proyeutu bien pensáu, rematáu, difinitivu. Lo que ellos ajirman es el desarrollu basáu en el MDLM: Mas de Lo Mesmu.

Desarrollu MDLM