sábado. 20.04.2024

El Gubiernu estraterrestri

Lo suyu es el cementu, l'esfaltu, el turismu baratu y jacer de Cantabria el trasteru chamiciegu de Castilla y el País Vascu, un parqui temáticu levantinu ensin cuntiníu.

mugu170419Quin venga por tras, que arrei | edc

La cultura tien la sú muvición underground bastanti cunucía, peru la pulítica tamién. En Cantabria el underground pulíticu ya es por un regular. Y claru, siendo tan underground es normal que el Gubirnucu tenga una zuna soterraña, pos si no soterrañas, al menos son por baju la pata muchas de las maniobras orquestaas ena iscuridá que amachambran empresarios y puliti-cucos.

Amantis del pocu isjuerzu y de lo facilonu, faltos de un proyéutu pulíticu y social, empruvisando discurriatos a cuatru años vista, lo suyu es el cementu, l'esfaltu, el turismu baratu y jacer de Cantabria el trasteru chamiciegu de Castilla y el País Vascu, un parqui temáticu levantinu ensin cuntiníu, un País de Dinguna Parti que se vendi estazáu al primeru que se ofreza.

La Capital del Mundu era pocu títulu pa Arredondu, abora va a sé-la capital de Marti

El últimu discurriatu (lo de últimu es un hablar) es apresentar cumu cosa mundial una cueva n'Arredondu ena que la genti jaga vida d'astronauta en Marti. La Capital del Mundu era pocu títulu pa Arredondu, abora va a sé-la capital de Marti, un Arredondu Interplanetariu a juegu con esti Gubirnucu Estraterrestri, que amira Cantabria y no vei naa dinu de ser conserváu, y que a caa güelta que apistaña paez que sonara el timbrucu d'una caja registraora.

Una empresa madrileña es la que ofrez la vida n'una colonia marciana. Peru pa que mos culunicin primeru los madrileños las cuevas y no cuevas, lo que jaz falta es angún nativu espabiláu que las ofreza (del habla con pulíticos y con informis ambientalis de güena cucina) medrando a cuenta del cumún. Y no es lo únicu que ofrez la colonia cántabra, campu basi pa dir de Madrid al Cielo: tenemos tirulinas gigantis pa sulcá-los abizos de Soba, u vías ferratas que bien luegu quedrán cunvirtir n'autuvías, aquí que jasta l'augua va por una autuvía propia, de los vallis espoblaos a lo colonizáu de La Marina.

Cumu el Dotor Spok andaba acupáu recortando el melenu, hebo que llamar al estudiáu de Salcéa

El promotor númeru unu, pusiendo mas empeñu que el mesmu empresariu, es el Gubirnucu Estraterrestri, y cumu el Dotor Spok andaba acupáu recortando el melenu, hebo que llamar al estudiáu de Salcéa, que pal casu turísticu es cumu un androidi de protocolu tipu C3PO peru cola voz y la simpatía de R2D2. A eso se apresenta voluntariu. Es frutu de la circustancia: sobran andruiducos de protocolu pa semejanti misión, una legión de clonis de corvatu con traji de corbata. Del Paliutícu d'Altamira, al Paletulíticu de Vista Curta, no jicimos mas que dir caratrás.

Que cualisquier espabiláu jaga el sú negociu a cuenta de tener  bien placenteru el país pa jacé-lo que se li ucurra, eso no es ni pa vistu ni pa contáu n'un sitiu civilizáu. Abizos, cantilis, cuevas, montis... lo que el Señor Emprendedor desei... pa jacer marcianaas cobrando a los dumingueros terreños y gajucos, eso n'un estáu seriu européu li cuesta el puestu a los que auturizan la marcianaa, que en casos cumu éstos son los que dan el vistu güenu ambiental. De que no se privatici la pulítica ambiental y entonz quedi de la manu de la empresa Disney jacé-l istudiu desprimeru de caa estrobu. Eso siría mas cincillu entá.

Unu si prigunta de qué cueva se escaparin ellos.

El Gubiernu estraterrestri
Comentarios